Şirket Maili Açma

Şirket maili açma işlemleri bilmeyenler için zor gelebilir.  Telefon veya bilgisayar kullananlar Gmail, HotMail, Yandex veya Yahoo ile e-posta hesabı oluşturabilir. Outlook’la veya Thunderbird ile mail gelen/giden postalarınızın kontrolünü sağlayabilirsiniz. Sıralamış olduğumuz ücretsiz mail servisleri ile şirketinizin kurumsal kimliğine elveda diyebilirsiniz. Gerçek bir kurumsal e-mail adresiniz olmasını istiyorsanız, bunun için kendinize özgü alan adı (domain) olması gerekmektedir. Hiç merak etmeyin aşağıda ki başlıklarda yapmanız gerekenleri adım adım sizlere anlatacağız. Takıldığınız veya yapamadığınız yerlerde yorum kısmını kullanarak bizlere sorabilirsiniz. Gmail hesabınız veya başka uzantılı mail adresiniz olabilir ancak hiç birinde kendi alan adı uzantısı kadar kurumsal mail olamaz.
En İyi Şirket Maili Açma Yöntemleri

Şirket Maili Açma İşlemi İçin Gerekenler:

Şirket maili açmak sandığınızdan kolay olabilir. Bunun için yapmanız gereken bir kaç işlem vardır.

1. Alan adı: Şirketinizin İnternet üzerindeki ismini doğru yansıtacak bir alan adına ihtiyacınız var.

2. Hosting: İnternet üzerinde gelen ve giden e-mailleri depolaması için hosting paketine ihtiyacınız var.

3. Kontrol Paneli: E-posta açma, yönlendirme ve silme işlemleri için kontrol paneline ihtiyacınız var.

Sıraladığımız bu adımlar hakkında hiç bir bilginiz yoksa sizin için bizde yapabiliyoruz. Tarafımıza yaptırmış olduğunuz web yazılımlarda bu işlemleri ilk sene ücretsiz olarak sunuyoruz. Sadece posta hesabı isteyenler içinde hizmet vermekteyiz.

Kurumsal E-posta Nasıl Açılır:

1. Adım: Satın aldıktan sonra almış olduğunuz alan adına bağlı hostingi kontrol paneline kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın.

Kurumsal E-posta nasıl açılır

2. Adım: Açılan kontrol panelinde e-posta kategorisi altından E-posta hesapları’na tıklayın.

cpanel posta hesabı açma

3. Adım: Açılan pencerede info mail adresi oluşturmak için sağ üst kısımda bulunan mavi renkteki oluştur düğmesine tıklayın.

kurumsal mail oluşturma düğmesi

4. Adım: Gelen ekranda oturum açma işlemi yapmak istediğiniz mail adresini yazın. Daha sonra şifresini oluşturun. Firmanızın ihtiyaçlarına göre mail kotasını sınırsız olarak ayarlayabilirsiniz. Tüm mail hesapları kotası hesap edilerek ayarlanması daha uygun olacaktır. Hosting planınıza göre sınırlı veya sınırsız e postaları oluşturun. 

info e-mail hesabı açma

5. Adım: Başarılı bir şekilde açtıktan sonra. E-posta adresinize giriş yapmak için webmail.alanadınız.com url’sine gidin.

Kurumsal e-mail adresinize giriş yapma

6. Adım: Hayırlı olsun ilk mail adresinizi oluşturdunuz ve başarılı bir şekilde giriş yaptınız.

ilk kurumsal mailinizi oluşturdunuz

Artık dilediğiniz zaman mail adresine giriş yaparak gönderim gerçekleştirebilir veya gelen maillerinizi kontrol edebilirsiniz. Peki bu işlemin daha bir kolay yok mu? Diye soruyorsanız, çözümü bir sonraki başlıkta.

Outlook’la Şirket Maili Kurma İşlemi Nasıl Yapılır:

1. Adım: Outlook 2013 mail programını açtıktan sonra sol üstte yer alan dosya sekmesine tıklayın.

Outlook Şirket Maili Kurma İşlemi

2. Adım: Açılan hesap bilgileri sekmesinde yeni mailinizi tanıtmak için hesap ekleme düğmesine basın.

Outlook hesap ekleme

3. Adım: Otomatik hesap kurulumu yapmanız işlerinizi daha zorlaştıracağı için elle kurulum veya ek sunu türlerini seçip ileri diyin.

Outlook elle kurulumu seçin

4. Adım: Outlook Pop3 ayarlamaları için resimde görülen şekilde kendi alan adınıza göre doldurun. Sağ kısımda yer alan seçili sınamayı kaldırıp ileriye tıklayın. Üst kısma adınızı soy adınızı, hemen altına e posta adresini yazın.

Outlook Pop3 Ayarları

Kurulumu bitirdikten sonra yine sol üstte yer alan Gönder/Al düğmesine basarak sunucuda bulunan kayıtlı mailleri bilgisayarına çekebilirsiniz.

Not olarak belirtmek isteriz ki toplu mail atmanız bu programlarla mümkün olmayabilir.

Microsoft Outlook programını indirmek için buraya tıklayın.

Şirket Maili Açma SSS

Şirket maili ne demek?
Firmaların kullandığı alan adlarına atanmış e-posta hesabına şirket maili adresi denir. Kendi domain adreslerine bağlı olduğu için özel olarak yedeklenip barındırılır.

Şirket maili adresi nasıl olur?
Tescil edilen alan adı uzantısıyla çalışlar. Genellikle ana mail info@alınanalanadıismi.com olarak belirlenir.

Şirket maili bilgisayardan nasıl açılır?
Gelen maillerinizi okumak ve yeni mail göndermek için mail yönetim programları kullanılır. En bilinen Outlook ve Thunderbird tavsiye ediyoruz.

Şirket maili adresi ne işe yarar?
Kurumsal mail alışverişleri yapabileceğin, çalıştığınız firmalara fiyat teklifi, evrak vb. mailleri rahatlıkla gönderebileceğiniz şahsınıza ait mail adresidir. Güvenilir bir firma olduğunuzun kanıtıdır.

Alan Adı Nedir?
Domain tescil firmalarından satın alabileceğiniz com, com.tr, net veya org uzantıları seçilerek sahip olabileceğiniz isimdir.

Yorum yapın